19.05.2010 10:34

Květnová slezina

začala velmi zajímavě už v 17:49 h, kdy mi zavolal Béďa N.(a já v tu chvíli byl na zahradě) a ptal se mne zda je slezina. Pokládal jsem to za žert, ale když mi sdělil, že je před zavřeným Yacht klubem (rekonstrukce), pak jsem poznal velké potíže. Začala šňůra telefonátů : provozovateli Yacht klubu (prý skončil s nájmem, bude nový nájemce), Vláďovi Kánskému (doporučil restauraci "Dolejší "naproti ), pak mne napadl Vl. Švejda (dříve bydlel v Podolí, doporučil Studánku, kde se schází trasa 4), sháněl jsem kontatky na restauraci u šéfa "4-ky" Petříka (slíbil poslat vizitku), v mezičase jsem několikrát mluvil s Béďou a prosil jej aby se podíval k Dolejší restauraci. Když mi došla SMS od Petříka s kontaktem na restauraci Studánka, tak jsem tam hned volal a domluvil, že za chvíli přijde horda lidí....... V zápětí jsem volal Béďovi a poprosil jej o zanechání vzkazu u Yacht klubu (se směřováním na Studánku). Doma jsem rychle balil a načmáral další plakátek se vzkazem kam je přesunutá slezina... Přesun na slezinu jsem zvládnul a v restauraci Studánka již vládnul šrumec podporovaný bas-saxofonem Jardy Havlase. Stísněnejší prostory a nečekaná změna zprvu působila na všechny a tak se zábava s tancem nerozhejbávala (i když se Petr Temml  snažil). Teprve po několika rundách májových oslavenců (kteří si nechali oslavy do Prahy) se rozjela zábava obvyklým směrem, přesunul se stůl a dokonce se začalo tančit i blízko výčepu. Pěkná básnička složená na počest 75tin Tondy Jetmara a autorkou Ivou kamarádovou i přednesená se otevře poklepáním...

Snažil jsem se domluvit další slezinu na 14.červen ve Studánce, číšník to akceptoval. Pak  jsem chtěl domluvit další termíny, ale tu jsem se dověděl, že i zde bude výměna nájemce od 25.6. a tudíž to není možné domlouvat dopředu (tak jsem ponechal kontakty na sebe....). Hledáme a budeme jednat o nových možnostech, které včas sdělím mailem.

Co nás čeká na nejbližší dobu: Dřevěný večer Martina Patřičného 25.5.2010 18.00.hod. v Národním zemědělském museu na Letné, vedle Technického, tram.Letenské náměstí - V úvodu večera nám zazpívá pěv. soubor Cantarina, sbormistryně Darina Krausová-
přibližně v půlhodině si užijem radosti z písní- od lidových přes muzikál, klasiku až ke spirituálu -slíbily  8-10 „kousků“.
V další části večera bude předáno pomyslné žezlo L.Dolejšovi, B.Novákovi a dalším kamarádům a Martin se přidá s kytarou k nim a kratičce řekne, jak jsme se setkali….Potom se…kolem 19.00 přesuneme tam, kde si lze zakoupit kromě kávy i ostřejší pití a tady si budem zpívat do 21.45.hod.

     Vítání léta ve Vojanových sadech v úterý 22.6. - jako obvykle oblečení stylové s občerstvením vlastním.

     Pantakovky čekají i na nás, kdo se chce pobavit a i si zasportovat, nechť se mi ozve, popř. se přihlásí....


 

—————

Zpět


Kontakt

Pavel Stulík (PaS)

603227967

Rukověť

Portréty lidí z Jedničky najdete na albu níže:

Seznam lidiček Jednicka-2_2015-1.xls  je zaheslován, heslo sdělí PaS mailem, resp. osobně

Historické vítězství Jedničky na Stezce 2017

Nekrolog Tondy Rosického a Hanky Hanákové  najdete po kliknutí na podtržené jméno