22.07.2022 12:09

Červencová slezina v Klánovicích

Nebylo jednoduché slezinu připravit. Původně domluvená restaurace U lesa se neozývala a tak jsem tam Pavel Stulík zajel. Dále o tom píše:
K mému překvapení měla v pondělí zavírací den. Provozovatelka nebrala telefon a tak jsem musel hned jednat! Zeptal jsem se v restauraci U Smolíků, zda nás vezmou. Byl souhlas a domluveno, že připraví něco k snědku. Piva měli dost... Stačil jsem ještě napsat plakátek u restaurace U lesa, že je změna a slezina bude u Smolíků. Poslal jsem cca 45 SMS s informací o změně místa sleziny. Vylepil jsem ještě menší plakátek na nádraží a spěchal na dohodnutý výlet do Úval. Nestíhal jsem pěšárnu a tak jsem jel rovnou na plovárnu. Byla dost pěkná, včetně čisté vody, hezkého ležení na trávě a cena 70 Kč po 16-té h. Bylo i občerstvení s pivem, vlastních zásob. Horší to bylo s návratem k autu, za stěračem byl lístek od policie.... Náledně jsem to dnes vyřešil s napomenutím.
Ke Smolíkům jako host k nám dorazil A. Svěchota z T12. Muzikanti se sešli v počtu 4 (Káně, Valeček, Dolejš a Petr Vrba), zpívalo se a tančilo, byť některé vlaky co projížděli kolem nám kazily poslech.
Další informace:
V průběhu sleziny Jirka Čada domluvil srpnovou slezinu v rastauraci U Králíka v Dubči 22.8.2022. Připravuje se ještě podobný výlet s koupáním (jako byl v Úvalech). Návrhy budou později upřesněny Věrou Svobodovou.
Pidistezka je stále otevřená a přihlášky s financema přijíma Vašík Holík:  v Jizerkách (chata Lučanka) 6.-9.10.22. Pospěšte si s přihláškama.
Martinské posvícení je zamluvene v pátek 11.11.2022, jednáme ještě o formě financí. Asi nebudeme domlouvat jídlo a zaplatíme raději pronájem. Podrobnosti budou upřesněny.
Termín bálu 2023 zjišťován u organizátora (J.Mašek)- předpokládá se 15.4.2023 (týden po Velikonocích).
Kulatiny 2023 předběžně domluven termín 21.-23.4.2022 v Choceradech. Oslavence prosím, aby se mi ozvali zda mají nějaké návrhy jak to organizovat.
Nebylo jednoduché slezinu připravit. Původně domluvená restaurace U lesa se neozývala a tak jsem tam Pavel Stulík zajel. 
Dále o tom píše:
 
K mému překvapení měla v pondělí zavírací den. Provozovatelka nebrala telefon a tak jsem musel hned jednat! Zeptal jsem se v restauraci U Smolíků, zda nás vezmou. Byl souhlas a domluveno, že připraví něco k snědku. Piva měli dost... Stačil jsem ještě napsat plakátek u restaurace U lesa, že je změna a slezina bude u Smolíků. Poslal jsem cca 45 SMS s informací o změně místa sleziny. Vylepil jsem ještě menší plakátek na nádraží a spěchal na dohodnutý výlet do Úval. Nestíhal jsem pěšárnu a tak jsem jel rovnou na plovárnu. Byla dost pěkná, včetně čisté vody, hezkého ležení na trávě a cena 70 Kč po 16-té h. Bylo i občerstvení s pivem, vlastních zásob. Horší to bylo s návratem k autu, za stěračem byl lístek od policie.... Náledně jsem to dnes vyřešil s napomenutím.
 
Ke Smolíkům jako host dorazil A. Svěchota z T12. Muzikanti se sešli v počtu 4 (Káně, Valeček, Dolejš a Petr Vrba), zpívalo se a tančilo, byť některé vlaky co projížděli kolem nám kazily poslech.
 
Další informace:
  • V průběhu sleziny Jirka Čada domluvil srpnovou slezinu v restauraci U Králíka v Dubči 22.8.2022. Připravuje se ještě podobný výlet s koupáním (jako byl v Úvalech). Návrhy budou později upřesněny Věrou Svobodovou.
  • Pidistezka je stále otevřená a přihlášky s financema přijíma Vašík Holík:  v Jizerkách (chata Lučanka) 6.-9.10.22. Pospěšte si s přihláškama.
  • Martinské posvícení je zamluvene v pátek 11.11.2022, jednáme ještě o formě financí. Asi nebudeme domlouvat jídlo a zaplatíme raději pronájem. Podrobnosti budou upřesněny.
  • Termín bálu 2023 zjišťován u organizátora (J.Mašek)- předpokládá se 15.4.2023 (týden po Velikonocích).
  • Kulatiny 2023 předběžně domluven termín 21.-23.4.2022 v Choceradech. Oslavence prosím, aby se mi ozvali zda mají nějaké návrhy jak to organizovat.

 

—————

Zpět


Kontakt

Pavel Stulík (PaS)

603227967

Rukověť

Portréty lidí z Jedničky najdete na albu níže:

Seznam lidiček Jednicka-2_2015-1.xls  je zaheslován, heslo sdělí PaS mailem, resp. osobně

Historické vítězství Jedničky na Stezce 2017

Nekrolog Tondy Rosického a Hanky Hanákové  najdete po kliknutí na podtržené jméno