18.05.2015 13:46

Pidistezka Malá skála jaro 2015

.K nápadu podívat se zase do Českého Ráje mě inspirovala trasa 13. , která tam pořádala podzimní pidistezku 2014. Začala jsem hned na internetu hledat ubytování v okolí Malé Skály. Na říjnové slezině jsem o nápadu mluvila s Jimmym a ten mi nabídl spolupráci. Nakonec tip na rekreační zařízení ARA našel on na internetu. A já jsem s nimi hned začala komunikovat . Dostali jsme výhodnou nabídku a koncem října jsme s Jimmym jeli areál prohlédnout. Ubytovatelé byli velmi vstřícní a po odsouhlasení termínu a místa konání jarní pidistezky na listopadové slezině , jsem poslala závaznou objednávku. Zároveň jsme začali vymýšlet výlety , tak aby se mohli zúčastnit všichni. Jimmy je krásně popsal a byli jsme na jaro připraveni. A já jsem se ujala vybírání peněz za pomoci Naďi . Začátkem května jsme s obavami sledovali předpověď počasí , které nakonec vyšlo. Všichni přihlášení přijeli tak jak měli , což je skoro zázrak. Děkuju jmenovitě za pomoc Nadě s financemi i vybíráním za pivo, Tomášovi a Henrimu za sud piva , Věře s Hankou za vybrání peněz za pivo a nejvíc Jimmymu za spolupráci. A všem za krásnou atmosféru a společné výlety.

Za organizátory Helena Borovičková

Přidávám ještě dokumentární fotografie : Ivy Kamarádové ,  kolisty Tondy Peterky , Jitky Komoňové , Pavla Stulíka , Jimmyho Jirsy a písničkové poděkování organizátorům na videu Petra  Stulíka + menší video Pavla Stulíka  Děkuji organizátorům a přeji další pěkné jarní dny    Pa St

—————

Zpět


Kontakt

Pavel Stulík (PaS)

603227967

Rukověť

Portréty lidí z Jedničky najdete na albu níže:

Seznam lidiček Jednicka-2_2015-1.xls  je zaheslován, heslo sdělí PaS mailem, resp. osobně

Historické vítězství Jedničky na Stezce 2017

Nekrolog Tondy Rosického a Hanky Hanákové  najdete po kliknutí na podtržené jméno