30.07.2010 22:53

Srpnová slezina je v Karlíně

po konfrontaci v Yacht klubu, mezi jednotlivci a obsluhou se řešilo místo další sleziny. To Pe zajistil následující restauraci (cituji): 

"Jedná se o hospodu "U Kazdů" v Karlíně, P8, Křižíkova 27
 https://www.lunchtime.cz/u-kazdu/#kontakt  (stránka s mapou). Domlouval jsem to na pondělí 16.8. 2010, od 18,30 do 23,00; pro trasu 1 (na jméno Peterka), mají tam zadní místnost pro 70 až 100 lidí, lze si vyhradit nekuřácké prostředí v sále, budou mít tak 4 minutky, bramboráčky, nějaké studené občerstvení, víno , pivo. Je to za podjezdem od Karlínského divadla a Florence, slušné spojení tras metra B,C, i tramvají. ".      Při dalším jednání se zjistilo, že hudba musí končit ve 22 h.... 

      S ohledem na to, že jsem domlouval předchozí podmínky slezin v Yacht klubu a srpnový termín nebyl zrušen, tak jsem se vypravil do Yacht klubu a jednal s provozovatelem. Výsledky jednání jsem  rozeslal dnešním mailem do trasy. Dohodnuté podmínky se mi zdají přijatelné a proto jsem zamluvil další sleziny na září a říjen v Yacht klubu. Ovšem chci respektovat názor většiny a proto se pokusím umístit na úvodní obrazovku našich stránek anketu s hlasováním o místu konání dalších slezin. Kdo by neuměl anketu obsloužit, tak je možné svůj hlas mi předat osobně. Termín uzavření hlasování je 7 dní po slezině v Karlíně (tj. do 23.8. t.r.). Výsledek hlasování pak ovlivní další kroky.....

Pavel Stulík

—————

Zpět


Kontakt

Pavel Stulík (PaS)

603227967

Rukověť

Portréty lidí z Jedničky najdete na albu níže:

Seznam lidiček Jednicka-2_2015-1.xls  je zaheslován, heslo sdělí PaS mailem, resp. osobně

Historické vítězství Jedničky na Stezce 2017

Nekrolog Tondy Rosického a Hanky Hanákové  najdete po kliknutí na podtržené jméno